Get Adobe Flash player

De methodiek(en) die worden toegepast om uw bedrijfsresultaten te verbeteren, zijn geen gecompliceerde rocket science. Het bevat een logische denkwijze, een goede structuur.
Bepalend is dat er gekeken wordt vanuit de ogen van uw klant: zij beslissen waarvoor ze willen betalen. Dat klinkt heel simpel, en dat is het ook. Kent u de reclame van een mobiele provider, waar Ali B zegt dat hij pizza wil zonder ansjovis? Dat is een goed voorbeeld. Er wordt tijd, geld en energie gestoken in de ansjovis (standaard product), maar de klant wil geen ansjovis. Hij wil een ham/kaas pizza, en wordt dan ook niet blij als hij voor de ansjovis moet betalen. Dit is 1 van de 8 vormen van verspilling, die binnen Lean als "over-processing" getypeerd wordt. 

Logisch nadenken en observeren wat er gebeurt. Praten met klanten en medewerkers. Metingen uitvoeren. Afgewisseld met workshops om alles van pijnpunt tot verbeterpotentie gestructureerd inzichtelijk te krijgen. Deze activiteiten zijn de belangrijkste input om de output van uw bedrijf te verbeteren.
De kracht en het succes van de methodieken liggen aan de uitvoer. Bisi kunt u daar heel goed bij ondersteunen.

Lees in de sub-menu's meer over Lean Six Sigma, Lean in de Zorg, Lean in Productie en Lean in de dienstverlening.