Get Adobe Flash player

Wat kan BISI precies voor u betekenen?

BISI maakt u onderscheidend ten opzichte van uw concurrenten. BISI maakt uw klanten gelukkig. BISI analyseert, meet en doorgrondt uw bedrijfsprocessen. BISI houdt de resultaten tegen het licht en geeft u een probleemanalyse. BISI stelt concrete optimalisaties voor om resultaten te verbeteren. En BISI helpt bij het uitvoeren daarvan. Het draait daarbij om drie belangrijke uitgangspunten:

1.Customer Excellence

Een bedrijf was er van overtuigd dat zijn klanten hem waardeerden vanwege de snelle levering, en hield daarom grote aantallen voorraden aan. Zijn belangrijkste klanten bleken hem echter om andere reden te waarderen: zijn kwalitatief goede en daardoor gecertificeerde producten! Weet wat uw klant wil.
Wat is voor uw klant de reden om uw klant te zijn én blijven? Hoe ervaart uw klant de geboden service, dienstverlening of producten? BISI helpt om de klantwaarden van uw doelgroep inzichtelijk te krijgen en de ervaring van uw klanten naar een hoger niveau te tillen.


2.Flow & Proces Optimalisatie

In het voorbeeld hierboven, investeerde het bedrijf veel in de aanwezigheid van voorraad. Naast dat dat overbodig bleek, kost voorraad ook veel. Een flinke verspilling van geld (aan ruimte, rente, onverkoopbare voorraad). De uitdaging was om de productietijd te verkorten, en tegelijkertijd de kwaliteit die de klant gewend was te behouden.
Hoe kan er efficiënter gewerkt worden, zonder verspilling van tijd, geld en energie?
BISI verbetert de efficiëntie van uw processen en stemt ze af op de wensen van uw klanten. Constante kwaliteit, zonder variantie, leveren tegen minimale kosten. Elke euro minder door die welbekende achterdeur, betekent meer winst voor u!


3. Focus & Visualisatie

Met een bedrijfseigenaar heb ik een van zijn top 3 klanten bezocht. De klant vertelde dat hij erg geholpen zou zijn als beide partijen meer digitaal zouden kunnen samenwerken. De bedrijfseigenaar vertelde dat dat precies is wat zijn bedrijf wil gaan doen. De klant antwoordde daarop verbaasd, want hij had van zijn contactpersoon bij dat bedrijf vernomen, dat er voorlopig niet in digitale samenwerking geïnvesteerd zou worden...

Het is belangrijk dat medewerkers weten waar uw bedrijf voor staat en welke kant het bedrijf op gaat. Alle neuzen dezelfde kant op. Focus. Zodat iedereen zelfstandig de juiste beslissingen kan nemen. BISI helpt u dit op te zetten én te behouden.



Naast het leiden en organiseren van verbeter-projecten, verzorgen we ook trainingen en workshops. Hierbij staan Lean en SixSigma centraal. Vraagstukken als: wat houdt het in, wat kan het voor mijn bedrijf betekenen, hoe pas ik de theorie toe, waar moet ik op letten e.d. zullen besproken en beantwoord worden. Er zijn mogelijkheden voor workshop die u en uw medewerkers stof tot nadenken geven, maar ook actief deelnemen in een game is een van de dingen die we aanbieden, zodat de theorie gelijk in praktijk duidelijk wordt. Contact.